Mini listovica tento piatok?

František Burian BuFran na seznam.cz
Čtvrtek Březen 23 11:10:04 CET 2023

Ahoj,

   Tak jsem si ho přeměřil a je to jen 640mm, omlouvám se :-). V počtu součástek mám ale co dohánět, já jich tam mám celkem 8.

   U mě to není exponát (zatím) ale ukončený vývoj který teď někdo další z firmy musí předělat do prodejné formy. (udělat tomu
pohlednou krabici, projít normama atd).

S pozdravem,

   Franta Burian

P.S. Od dob Einsteina víme že čas a prostor jsou svázané a mají i definovanou nejistotu. Prostor patronky je jasný, ale časový údaj ke mě ještě nepřišel :-)