BT modul - reference

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Březen 22 16:13:10 CET 2023

Tak ted jste me dostal... :-D Priznam se ze netusim jestli do toho
poustim 5V nebo 12V...nic jineho v radiu nemam. Ja totiz ten modul
pripojoval misto jineho (takove te malinke mrchy, ktera jednak byla
ukecana a druhak strasnej zvuk)...ja jen kouknul na tu specifikaci
5-30V. Napajeni modulu jde z relatkove sekce a tak z hlavy nevim co vede
na realtko.

Relatko pri spojeni sepne a odpoji AUX vstup a pripoji do vystupu BT.

RV