Re: AMPER2023 - pozvanka a voucher

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Březen 22 08:51:48 CET 2023

zdravim.

na amperu jsem nebyl, ale ten nize zmineny displej je pekny, dostal jsem upoutavku na nej nekdy pred pul rokem do mailu, tak jsem se ptal na cenu
a odpoved "TIP ELT40S stojí 12.766 Kč (bez DPH" me tedy uplne nenadchla...  tak treba to casem zlevni..

v.p.

> Od: "DeeJay" <deejay na email.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 21.03.2023 23:41
> Předmět: Re: AMPER2023 - pozvanka a voucher

Ahoj,

 já tam dnes byl taky a opravdu to bylo chudé, spousta stálých
 vystavovatelů stánky zmenšila a expozice minimalizovala, známí mi
 prozradili, že už tam ani nechtěli být, ale storno se prostě
 nevyplatilo. Takže asi letos jsou tam naposledy. Někteří to zabalili
 rovnou. Doba kovidová firmy naučila, že ušetřené peníze mají spíš dát do
 elektronického marketingu či cíleného osobního přes obchodníky. Druhou
 věcí je to, že spousta obchodníků prostě nemá co prodávat - dřív jsem se
 ptal, kolik co stojí, dnes se ptám co jsou reálně schopní dodat a věřte,
 že v oboru automatizace, řízení a komunikací toho mnoho není. Odešly
 velké firmy jako Siemens, OEZ aj. Obávám se, že tohle je takový
 funus-marš pro dříve úspěšnou akci a je to vidět i na lidech. Takže
 jedině snad dát si klobásku a pivo. Já tam tedy vydržel až do zavíračky
 - ale nějaká vyložená bomba tam nebyla. Co se mi osobě líbilo tam
 expozice 2N - mají opravdu pěknou venkovní hlásku s velkým dotykovým
 displejem a VOIP konektivitou, pak u jedné firmy futuristické skleněné
 dotykové displeje jako ze StarTreku
 https://photos.app.goo.gl/jtq1UKDwsTaaGVkF7 <https://photos.app.goo.gl/jtq1UKDwsTaaGVkF7>
 Našel jsem firmu, která snad bude umět dodat profinet a profibus
 periferie (protože nikdo nic nemá).
 Je tam vystaveno pár elektromobilů (Škoda, BMW, Kia) většinou však
 zamknuté. Celkově bída a utrpení pokud nejdete cíleně za svými
 obchodními partnery.

 Jara