AMPER2023 - pozvanka a voucher

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Březen 21 23:03:08 CET 2023

Tak to jsme na přespolňáky hodní, my Brňáci.
Dřív to tak jednoduché nebylo. Musel jsem mamině na to vyřizovat nějakou
celkem nesmyslnou průkazku.
Zřejmě proto, aby nemusela vytahovat na případného revizora občanku a
neprozradila mu tím z ní nějaké strašně tajné informace, jako třeba
rodné číslo.

Dneska jsem na Amperu byl a jsem z toho takový nějaký smutný.
Je to malé, jen 2 pavilony. A to ještě i ty jsou částečně neobsazené a
místy vyplněné "vatou".

Pokud tam někdo už taky byl - našli jste tam prosím něco typu "must see" ?
Ve středu tam ještě musím jednou na nějakou schůzku, tak že bych využil
nějaké doporučení, abych zase neodcházel smutný.
Díky.

PL