Re: přístup Win98 ve virtualboxu k portům počítače

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Březen 21 10:46:39 CET 2023

To Vám asi nikdo neřekne, koukněte sem:
https://forums.virtualbox.org/viewtopic.php?f=35&t=54187
Jedině to vyzkoušejte, otázkou je, zda to stojí za to nebo raději koupit
třeba toto:
https://hadex.cz/m545b-programator-usb-tl866ii-s-adaptery-a-prislusenstvim/

Martin Hanek