E-ink cenovky ( bylo: Re: senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem))

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Březen 20 12:42:00 CET 2023

Někdo to už realizoval. Pěkné a jednoduché. Provoz 2-3 měsíce na baterii je
myslím OK (neni zas tak obtěžující ji jednou za tu dobu nabit).

https://www.instructables.com/E-Ink-Family-Calendar-Using-ESP32/