e-paper cenovky --> Re: E-ink cenovky ( bylo: Re: senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem))

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 17 22:04:10 CET 2023

Tady v čechách je má už větší množství obchodů. Prakticky každá billa,
většina penny a další.
Bejvala akce, kdy se třeba na chiptronu daly koupit za velmi dobrou
cenu. Funkční, jen s "blbejma" klíčema. Většina těch malých, co se
prodávají k arduinu, se také narodila jako cenovky.
Zajímavé je, že třeba slovenské benzínky je používají už více než osm
let. Když jsem se pokoušel zjistit, jak to, že jsou tak pokrokové, tak
jsem se dozvěděl, že cena zboží se během dne mění a že jsou hodiny, kdy
když si někdo zastaví pro bagetu, tak si jí koupí za "jakoukoli" cenu.