Re: Baterie LifePo velkých kapacit z Ali

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Březen 17 10:15:44 CET 2023

napadnul me v teto souvislosti dotaz. pokud mi prijde neco cinskeho s eu
skladu, posila se pripadna reklamace do toho eu skladu, nebo az do ciny
? ne ze bych neco objednaval nebo nakupoval na ali. ale mam tu "ve
fronte" pozadavek predelani domacich bicyklu na elektro a tam me
pripadne take desi hlavne kvalita baterek :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín