senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Březen 16 15:23:31 CET 2023

Ahoj,

jen pro informaci - dnes mi dorazila čínská verze hodin (senzor s
hodinami, viz první odkaz v citaci).

Hrubým porovnáním - česká verze přijde bez baterek, čínská s baterkami a
stačí jen vytáhnout pásek.
Překvapivě na čínské verzi po vytažení pásku rovnou naskočil čas - tedy
jakože správný čas jen v čínském časovém pásmu. Takže usuzuji, že je
osazená i třetí baterka.

O víkendu bych si chtěl alespoň chvíli pohrát a vyzkoušet přehrávání
firmware. Ideálně dopravit evropský firmware do čínských hodin.