=?iso-8859-2?Q?RE:_D=E1lkov=FD_ode=E8et_plynom=ECru, _Hall_sonda, _jaz=FD?= čkový kontakt

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Březen 14 15:23:11 CET 2023

Mám to na větší plynoměr pro celý panelák, ale řekl bych, že ta čidla budou mít snad unifikovaná. Vyšel jsem při návrhu z toho původního X let starého čidla, co jsem měl z plynáren, ale po prvním výtisku jsem zjistil, že teď je sice velmi podobné, ale o nějaký milimetřík se rozměry liší. Při modelování taky dost trpím a moc se s tím nepářu, mám jen model hrubého tvaru, do kterého chci vyvrtat dírku na přívodní dráty a vlepit do něj skleněný jazýčkový kontakt.
Až budu mít odzkoušeno, že to sedí, pošlu STLko.

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Monday, March 13, 2023 6:58 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Prosím pokud to mechanicky poladíte, byl byste tak hodný a poskytl mi model?
Je to hrozná hanba, ale 3D modelování není moje parketa. Jsem zvyklý dělat všechno ve 2D, ale tady by to z 2D komponent vyšlo špatně.
Tedy pokud máte ten asi nejběžnější model plynoměru BK-Gx.
Udělal jste tam předpokládám i úchyt pod ten šroubek po straně plynoměru.

Mně se na tom jejich profi řešení nelíbí, že to pojali jako bateriově napájené s nějakým nízkoenergetickým přenosem (zřejmě nějaká Lora nebo tak něco).
Ale daní za to je, že poskytují informace jen velmi zřídka, snad jen 2x za den.
Já to chci udělat jako kontinuální on-line měření, abych to mohl napojit na on-line energetický výkon kotle a dostal tak průběžnou účinnost.

Děkuji předem.

PL