RE: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Ondra ebastlir na seznam.cz
Pondělí Březen 13 18:58:33 CET 2023

Jde hlavně o to trefit to správné místo. Snímám  už 6. Sezonu a už se ani nebojím při odečtu dodavatelem.(Bez legrace, znáte ty komanda…)

Mám na kousku plošáku KSK-1A66/3-1015  (asi). Vlevo je prohlubeň kam ten plošák zastrčím a vpravo je  přitažený drátem k dírce v plynoměru.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Monday, March 13, 2023 6:43 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

No já potřebuju prostě tu nejcitlivější. Byla-li by náhodou citlivá zbytečně moc, tak se to dá snadno řešit odsazením.
Ale to nehrozí, magnet v tom počítadle je evidentně velice slabý.
Takže nemusím měřit, musím koupit tu nejcitlivější dostupnou. A právě ty citlivé dostupné nejsou.

Pokud si správně pamatuju ze školy, tak magnetické pole Země je řádově kolem 0.5 Gauss. Tedy 0.05 mT.
Takže i tu nejcitlivější dostupnou to nijak moc neovlivní.
Všechny, co jsem našel začínají někde kolem 3mT, většinou ještě výš.
A navíc mají velmi široký rozptyl citlivosti, takže sice možná bude brát už 0.3mT, ale možná taky až 0.7mT.

PL