Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 13 18:42:46 CET 2023

No já potřebuju prostě tu nejcitlivější. Byla-li by náhodou citlivá
zbytečně moc, tak se to dá snadno řešit odsazením.
Ale to nehrozí, magnet v tom počítadle je evidentně velice slabý.
Takže nemusím měřit, musím koupit tu nejcitlivější dostupnou. A právě ty
citlivé dostupné nejsou.

Pokud si správně pamatuju ze školy, tak magnetické pole Země je řádově
kolem 0.5 Gauss. Tedy 0.05 mT.
Takže i tu nejcitlivější dostupnou to nijak moc neovlivní.
Všechny, co jsem našel začínají někde kolem 3mT, většinou ještě výš.
A navíc mají velmi široký rozptyl citlivosti, takže sice možná bude brát
už 0.3mT, ale možná taky až 0.7mT.

PL