=?iso-8859-2?Q?RE:_D=E1lkov=FD_ode=E8et_plynom=ECru, _Hall_sonda, _jaz=FD?= čkový kontakt

Lukac Michal Michal.Lukac na fstroj.uniza.sk
Pondělí Březen 13 18:04:21 CET 2023

Zdravim,
ked som si vyrabal tento snimac, vyletoval som halovku z nejakeho bldc motora z disketovej jednotky alebo disku,
uz nepamatam... a s tou to fungovalo, ale musel som ju mat na spravnom mieste v tej dutine toho plynomera aby reagovala.
Nakoniec som tam nechal jazyckovy kontakt (stacilo tahat len dve zily, a nemusi tam byt napajanie)..

m.