OT: znovu Aliexpress refund

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Březen 13 11:01:17 CET 2023

DD,

Tak ali dispute zamietol. No refund. Vraj som nezaslal ziadnu evidenciu, ktorou by som preukazal  ze som balik nedostal.
No to sa da ako? Mam odfotit a poslat vakuum? Alebo ho radsej natocit?
Zaujimave je, ze to je prvy balik od cinanov co som za tie roky nedostal.
No svet sa urcite pre to nezruti.

j.

-----Original Message-----
From: Zuffa Jan
Sent: Friday, March 10, 2023 7:05 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: OT: znovu Aliexpress refund

DD,

No mne prislo z ali uz pred tyzdnom do emailu "Delivery confirmed" vraj mam stale 15 dni na otvorenie dispute.
To bude buduci tyzden vo stvrtok posledny termin. Ak nepride balik dnes otvorim dispute uz dnes.
Balik objednany tyzden predtym dorazil ok, ziadne "delivery confirmed" vopred.
V trackingu je datum dodania este 23.2. Ti Cinani su divni.

j.