Casove rele Omron

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 12 19:48:34 CET 2023

Aha. Díky.
A nevychází tady líp denní nebo i týdenní spínací hodiny?

I kdyľ to asi budete mít pro nějaký speciální případ. Jinak by bylo zřejmě
vhodné to udělat na základě více podmínek (počáteční nabití a zbývající
kapacita AKU), nejen času. A to byste asi řeąil nějakým inteligentním
zařízením, napojeným na ten solár. U něhoľ by časové omezení byla
jen jedna z funkcí. Navíc ta nejjednoduąąí.

PL