Casove rele Omron

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 12 18:57:03 CET 2023

Můžu se zeptat na druh aplikace, kam se hodí zpoždění v řádu třeba 5
hodin? Není-li to tajné, samozřejmě.
Myslím to jako seriózní dotaz, ne jako rýpání.
Snažím se vymyslet, k čemu bych to dokázal využít, a nic mě nenapadá.
Navíc tak nepřesně, jak to dokážu nastavit na nějakém krouťáku.

Taky používám časování s dlouhou periodou. Zejména pro programování
topení nebo nabíjení.
Ale to řeší spínací hodiny nebo scénář v crontabu. Tedy nastavit a pak
si to žije svým životem.

Zřejmě to musí být určeno k načasování něčeho, co se nedokáže
vypnout/zapnout samo podle nějaký vnějších podmínek.
Ale musí to být něco, co se nespíná periodicky, ale na žádost.

Díky.
PL