Casove rele Omron

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 12 15:38:11 CET 2023

Změnit nastavitelnost z 5 sekund na 5 hodin? Tedy o více než 3 řády,
resp. 12 bitů čítače?
To podle mě jednoduše nepůjde.
Buď je tam nějaký HW čítač, a tomu tolik bitů nepřidáte a tak silně
hodiny nezpomalíte.
Nebo je tam nějaký procesor, který by ten čas snadno zvládl, ale do toho
zase nevlezete.

Možná by bylo řešitelné vyhodit součástky kolem stávajícího oscilátoru a
místo něho použít
jako časovou základnu chip 4060 buď s RC oscilátorem nebo hodinkovým
krystalem 32kHz.

PL