Rozborka "šuplery"Kinex

Václav Ovsík vaclav.ovsik na seznam.cz
Neděle Březen 12 12:20:20 CET 2023

On Mon, Mar 06, 2023 at 08:47:35PM +0100, Vladimír Franěk wrote:
> Zdar, dostala se mi na stůl šuplera EXTOL Premium, s tím že s ní rok nebylo
> měřeno a vybila baterku.
> A tak jsem měřil já: zapnutá 26uA, vypnutá 25uA... Patrně se zháší pouze
> displej. Co na to říct.

Tak jsem se teď hecnul a změřil to taky. Přicvaknul jsem na záporný pól
knoflíku magnet s tím kovovým potahem a krokodýlek co má na druhé straně
háček a ten chytil v šupleře na dolní kontakt a pak už se to dalo rukou
přidržet na tom bočním a plus na baterce (LR44).

Takže u mě je to 16.8uA v zapnutém stavu a 15.4uA ve vypnutém.

Takže to vypínání prakticky postrádá smysl. Leda tam dobastlit nějaký
miniaturní switch, ale zase bych ji nerad zničil…

Je tedy pravda, že na zapnutí šuplery stačí s ní pohnout a polohu si
pamatuje. Krom toho, že by mohla žrát ty baterky méně jsem s ní celkem
spokojený. Pravda, nesrovnával jsem s nějakou etalonovou… Je
z Aliexpressu. Koupil jsem ji v roce 2019… hmm, to těch baterek myslím
zase tak moc nebylo. Sice nevydrží déle než rok, ale zase jsou to levné
LR44…
https://www.aliexpress.com/item/1000005101004.html
Vypadá to, že ji tedy stále prodávají…

--