termostat REX-C100

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Březen 10 12:13:47 CET 2023

V čem je problém toho zkrácení?
Termočlánek přece měří rozdíl teplot na začátku a na konci toho vedení z
K-slitin.
Tak jestli ten rozdíl třeba 100° udělám na 2 nebo 3 metrech by mělo být
jedno, ne?
Já mám dlouhé i krátké termočlánky, s konektory to taky není nic
světoborného,
ale fungují všechny dobře a stejně.

Nebo je to tak, že teď máte v měřené zóně i část přívodního vedení z
mědi a tedy
studený konec je jinde, než by měl být a než ho měření předpokládá?

Díky.
PL