Elecrow, clo a DPH

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 10 09:52:44 CET 2023

To slovo "aktuální" je velmi podstatné. Z nějakého důvodu u elecrow
například strašně zdraží, když chci 10 desek místo 5. Asi nemají rádi
desítkovou soustavu, nebo mají jednorukého počítače desek. Jo a u
elecrow se třeba prodraží rychlé dodávky, ve standardu je 4 dni výroba.
Naštěstí je tu pcbshopper a ten mi to řekne rovnou.