Elecrow, clo a DPH

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 9 20:49:20 CET 2023

Pochopil jsem správně, že na JLCPCB spatřujete něco problematického a
proto chcete změnit dodavatele?
Napsal byste prosím v čem je tam problém a v čem tedy čekáte, že by to u
Elecrow mohlo být lepší?

Já jsem drze poslal do JLCPCB desku, která zcela evidentně sestávala z
více nezávislých motivů. Odstranil jsem obrysy těch subdesek a nechal
tam jen celkový obrys 100x100mm, takže nemuseli nic frézovat.
Byl jsem zvědavý, jak se k tomu postaví, jestli budou držkovat. Ale
prošlo to naprosto hladce, nikdo nic nenamítal.
Je to u ostatních čínských tišťákářů taky tak příjemné?

Nechal jsem si tam taky udělat nějaké malé tišťáky neobvyklých tvarů.
Cca 55x35mm, plocha kolem 10cm2.
Přišlo to bezvadně ofrézované. Podle radiusu ostrých vnitřních rohů to
dělají 2mm frézou. Mimochodem doma používám na rozfrézování desek taky
2mm frézu.
Docela by mě zajímalo, jak to mají při frézování upnuté. Je to už dost
malá plocha, kde vakuové upínání na desce s dírami už nebude generovat
příliš vysoký přítlak. A můstky nepoužívají.

Díky.
PL