Re: Repro se zvláštním magnetem

Čtvrtek Březen 9 19:31:25 CET 2023

Jestli to nebude na kompenzaci rozptylového pole. Asi je to jednodušší,
než dávat přes magnet permaloyový deklík, jako to dělala Tesla.
Ostatně nedávno bylo v televizi, jak za války Němci dávali okolo Anglie
do moře magnetické miny a jak Angličani dělali okolo lodí kompenzační
cívky, aby loď nekoncentrovala zemské mg. pole. Nakonec miny odpalovali
tak, že za lodí táhli dva různě dlouhé kabely s elektrodama na konci a
mg. polem od proudu, který šel přes vodu, se mina odpálila.

Anděl