Parametry male desticky s MCU.

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Březen 9 09:15:13 CET 2023

Pokud se nepletu, tak nějaká zabezpečovačka takhle řeąila klávesnici.
Tedy klávesnice byla normální DTMF klávesnice z telefonu a v případě
napadení a destrukce té origo byl nouzový postup: najděte ty 2 dráty a
připojte k tomu telefonní aparát nebo něco podobného a vy»ukejte
bezpečnostní kód.
Pípání které to dělalo bylo taky na telefonní úrovni, takľe člověk ze
sluchátka slyąel co to chce říci.