Accelometr

Čtvrtek Březen 9 09:12:16 CET 2023

Na snímání polohy (zrychlení) kdy výstup lze pořádně filtrovat proti
šumu, je to fakt dobré. Ale s tříosým čidlem ADXL337 jsem si udělal
snímač chvění, že budu zjišťovat, kudy se po trubkách od topení šíří
vibrace a mělo to příšerný šum, bylo to dost nepoužitelné. Nakonec piezo
destička se závažím na tom byla šumově mnohem líp.

Anděl