RE: Identifikace součástky -> Fwd: pic10f200

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Březen 8 19:16:00 CET 2023

Jak me chybi doba, kdy na kazdym brouku bylo jasne oznaceni ☹
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Wednesday, March 8, 2023 6:27 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Identifikace součástky -> Fwd: pic10f200

Předmět:
Identifikace součástky -> Fwd: pic10f200
Od:
"Jindrich Fucik" <FULDA na seznam.cz>
Datum:
08.03.2023 15:37
Komu:
"HW-news" <hw-list na list.hw.cz>

Zdar,

jen tak pro pobavení. Kamarád si koupil fake součástku s tím, že je to PIC10F200. Podle datasheetu se s tímto značeném (SDL 01) nedělají. Tak jen pro zajímavost quízová otázka - co to vlastně dostal za součástku?
V nějakém vyhledévači mi vyšel P-mosfet, ale ten má jen 3 nohy.

---------- Původní e-mail ----------
Datum: 7. 3. 2023 16:07:42
Předmět: 10f200

Ahoj Jindro, koupil jsem v číně PIC10f200 / 100ks. Při čtení mi to hodí samé nuly a při mazání to napíše Target has invalid calibration data (0x00). Prostě se to chová jako bych na programátoru nemněl nic připojené. Programátor mám zapojený dobře. Picky co mám doma jdou programovat a mazat v pohodě. Poraď. Dělám něco špatně, nebo jsem naletěl podvodníkům?

Adresa kde jsem to koupil.
https://www.aliexpress.com/item/32892258883.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.11.593d1802btN3RD

pic10f200.JPG
Přílohy: