Re: Rozborka "šuplery"Kinex

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Březen 8 15:58:53 CET 2023

Určitě. Mám od nic dvě různé, obě jsou na 2032 baterku a jedna má
samovypínání, po zapnutí se zresetuje a ukáže nulu, ať je kde je. Druhá má
samozapínání, která po zapnutí ukáže přesnou polohu, ať je kde je, ta je
fajn a mám ji v ruce dost často.

Od číňanů mám hrst (pět, šest, nevím) dalších s různým chováním - bez
samozapínání, ale s přesnou polohou po zapnutí, bez samozapínání s resetem
polohy, se zamozapínáním, samovypínáním a resetem polohy (ta je fakt dobrá
tak do vitríny, s tím se nedá dělat) a "nejluxusnější" se zamozapnutím,
samovypnutím a bez ztráty polohy. A pak mám ještě jednu, prodávanou pod
značkou Kinex v ČR, kolem roku 2000 stála asi třetinu výplaty a neumí se ani
zapnout, ani vypnout, ale ukazuje furt, tu mám (jsem měl) nejraději. Blbý
je, že nápis Kinex měla jen na krabičce, no a dneska už nepoznám, která z
nich to byla :)

Vtipné je, že dokud člověk tu šupleru nemá fyzicky v ruce, po koupi nikdy
netuší, která verze mu přijde...

No a baterky LR44 i 2032 kupuju po platíčkách, takže když se začne nějaká
šuplera vztekat, dostane novou a jede dál, nějak to neřeším - půl roku
vydrží každá.

Pavel Kutina