Re: Rozborka "šuplery"Kinex

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 8 15:30:35 CET 2023

Řekl bych, že to pisatel myslel tak, že místo stisku ZERO prostě může
stisknout 2x tlačítko ON/OFF.

Jak už tady zaznělo, tak Lidl prodával různé druhy šupler. Já jsem měl v
rukách už nejmíň 3 různé typy.
Ty moje (dvě různá provedení) si například nepamatují polohu, ty co
používám u jednoho zákazníka si ji pamatují.
Dokonce mám pocit, že jsem viděl i samostartovací, kdy jen pohybem běžce
se rozsvítí displej s aktuální polohou.

PL