Krimpovací konektory RJ45 s vodiči skrz

Václav Ovsík vaclav.ovsik na seznam.cz
Úterý Březen 7 16:15:04 CET 2023

On Tue, Mar 07, 2023 at 04:03:12PM +0100, Petr Labaj wrote:
> Myslím, že kovová packa není řešení.
> Řešením je spíš kryt, který zabrání zaháknutí packy.
> Když už se jedou packa zahákne a uživatel za ni zatáhne, tak ani kovová
> packa to nezachrání. Buď ohnu nebo ulomím tu packu (i když bude kovová,
> každopádně musí být tenká), nebo poškodím to, o co se zahákla.
> Kdežto když je packa schovaná, tak i plastová je víceméně věčná.

Souhlas. Existují i pacičky, které jsou jako vlnka a nekončí ve vzduchu,
ale vracejí se zpět ke kablu a volný konec se pod něco zasouvá (při
pružení se volný konec logicky musí hýbat. To mi přijde jako top.
Zachytit se to nikde nemůže. Krásně se to mačká. Nezabírá to místo.
Neztvrdne to jako ty hnusné pryžové krytky časem. Ty jsou pak
nestisknutelné.
Teď si nejsem jist, kde takové koncovky mám, ale bohužel je to asi taky
jenom na hotových kabelech, protože to musí pokračovat něčím na kabelu
a tvoří to s tím celek.
--
Zito