Re: Krimpovací konektory RJ45 s vodiči skrz

Úterý Březen 7 15:45:16 CET 2023

Ale vyrábí se, akorát za kvalitu si musíte připlatit:

https://eshop.foxon.cz/cs/43531-profinet-konektor-fast-connect-180.html

https://www.kenable.co.uk/en/networking/network-accessories/network-plugs-couplers/11814-40gig-idc-to-rj45-connector-for-cat6a-solid-cable-tool-less-metal-clip-5021196806134.html

Nemáte zač.

P.K.