Re: Krimpovací konektory RJ45 s vodiči skrz

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Březen 7 15:02:52 CET 2023

Dobrý den,

Pár tisíc RJ45 jsem nakrimpoval, a problém je většinou v tom, že kontakt
při lisování uhne, a nezařízne se do drátu. A tomu se asi nevyhnete ani
u tohoto konektoru. Navíc si myslím, že při zařezávání těch vyčuhujících
konců může dojít k tomu, že se dráty trochu sežvýknou, hlavně, když
nepojede ten nůž naprosto přesně, a že by mohlo klidně dojít ke
zkratování dvou vodičů vedle sebe. Když krimpujete 4 konektory, tak si
to zkontrolujete, a opravíte. Ale když jich máte rychle nalisovat 100,
tak to zjistíte až když ten kabel natáhnete, a potom zjistíte, že
nefunguje. ;-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip