Re: Krimpovací konektory RJ45 s vodiči skrz

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Březen 7 13:41:26 CET 2023

Tu opravnou packu jsem zahlídnul jako model k 3D tisku, ale zaboha to nemůžu
dohledat (a hodilo by se to). Netušíte někdo, kde to roste? Stopro to bylo
někde free ke stažení, ale nedaří se mi to dohledat.

Díky.

Pavel Kutina

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: úterý 7. března 2023 13:32
Předmět: Re: Krimpovací konektory RJ45 s vodiči skrz

Zámek se odlomí hlavně kvůli tomu, že se za něco zasekne. Na to pomůže
krytka. Zrovna jsem doma přehraboval síťové kabely a ty bez krytky byly
někdy ulámané, ty s krytkou nikdy.

https://www.czc.cz/krytka-rj45-cerna/33611/produkt?gclid=EAIaIQobChMIs-LjiOjJ_QIVhMHVCh1iBQ4QEAQYAiABEgK1iPD_BwE
https://www.alza.cz/datacom-navlek-pro-plug-rj45-cat6a-cat7-modry-10ks-d5665152.htm

S krytkou se to teda hůř vytahuje ze zásuvek :-/

Tohle je nejlepší, ale je to jen u hotových kabelů:

https://www.czc.cz/premiumcord-patch-kabel-utp-rj45-rj45-cat6-0-1m-seda/247370/produkt?gclid=EAIaIQobChMIgbCs0ujJ_QIVAbHVCh02-QQiEAQYBSABEgI1wfD_BwE

A teď na mě při gůglení vypadlo tohle - klip na opravu ulomené západky:

https://www.conrad.cz/p/delock-86420-startovaci-sada-opravnych-klipu-delock-pro-rj45-86420-16-ks-1490378

P.K.