Re: Rozborka "šuplery"Kinex

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 6 23:08:55 CET 2023

Vybitá baterka v nepravý čas naštve.
Ale zase na druhou stranu pokud šuplera sežere jednu CR2032 za rok, tak
to není nic likvidačního.
Když se CR2032 koupí v multipacku (jinak je nekupuju), tak jedna vyjde
na nějakých 10 Kč/0.5E.
V Číně jsem je kdysi kupoval po cca 3 Kč, ale pak se to s omezením
dopravy LiXX baterek zhoršilo.

Pokud žere 25uA, tak by měla vydržet něco přes rok. CR2032 má kapacitu
myslím cca 220 mAh.
A než kupovat násobně dražší šupleru abych ušetřil 10 Kč/rok, no to já
asi ne.

Je jen málo dnů, kdy bych neměl nějakou šupleru v ruce.
Podle odhadované statistiky (čárky si nedělám) ale nejčastěji používám
nejlevnější plastovou.
A to nejraději ještě starou žlutou komunistickou Logarex. Jsou podle mě
lepší a líp čitelné než současné šedé.
Na desetiny s ní měřím bez problémů, a to mi v praxi většinou stačí.
Stejně je většina měření typu "je to 15.5 nebo 16mm?".

PL