RE: Rozborka "šuplery"Kinex

Vladimír Franěk vladimir.franek na mobilcz.cz
Pondělí Březen 6 20:47:35 CET 2023

Zdar, dostala se mi na stůl šuplera EXTOL Premium, s tím že s ní rok nebylo
měřeno a vybila baterku.
A tak jsem měřil já: zapnutá 26uA, vypnutá 25uA... Patrně se zháší pouze
displej. Co na to říct.
Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Thursday, February 23, 2023 6:23 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Rozborka "šuplery"Kinex

Zdravím,

nějak mě přestává poslouchat má oblíbená šuplera Kinex (asi 1a 1/2 roku
stará). Vyhodit je mi ji teda líto. prostě se vypíná a zapíná, což je při
měření nepříjemné neboť  to ztrácí nulu.

Chtěl jsem ji rozebrat, ale absolutně netuším jak na to - sundal jsem
jezdce, odšrouboval vodící kolečko a to je vše co jsem zvládl - jezdec má
kovové jádro na kterém je elektronika krytá plastem, ale ten drží tak že se
nezdá že by byl jen nacvaknut. netušíte jak na to?

Myslím, že mám tuto:

https://shop.kinexmeasuring.com/cs/digitalni-posuvne-meritko-kinex-150-40-mm
-din-862-p415c24c170/

Díky