Re: Pěkný tip na úpravu multimetru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 5 19:44:20 CET 2023

Asi netřeba. Ale je to prostě tak.
Dřív se informace šířily kouřovými signály a bubnováním, pak tištěnými
novinami a časopisy, potom BBS, pak textově Internetem a dneska videem.
Pokud hledám konkrétní informaci, tak taky upřednostňuji textovou formu
(ale pokud možno s obrázky - jeden obrázek za tisíc slov).
Ale pokud to má zafungovat jako "reklama", tak krátké video není špatné.
Kdyby to bylo někde jenom napsané, tak bych to asi přehlídnul. Ale když
na mě vyskočí video, tak jsem si toho všiml.

Já vím, že to není žádný převratný objev, jako je třeba hledání
subatomárních částic.
Ale mockrát už mě štvalo protáčení karuselu, a nenapadl mě tak triviální
nápad, jako dobastlení obyčejného vypínače.
Kolik z nás to taky štve a kolik z nás tam má dobastlený vypínač?
A možná i to podsvícení.
Takže třeba pro mě to má vyšší užitnou hodnotu, než kdyby vědci
objevili, že se subatomární částice dá rozbít třeba ještě na menší
sub-sub atomární částice.

PL