TTS

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Březen 5 15:40:09 CET 2023

Tak jsem s tím asi skončil. Ten epos má opravdu zřetelnou výslovnost,
tak jsem si s tím pohrál a výsledek je na
https://github.com/Kizarm/TTSCP_Client
Je to jen nástřel, ale celkem funguje. Ten epos je asi dělaný tak, aby
šlo předvést, že to chodí, ale prakticky vám hází klacky pod nohy. K
serveru se dá default připojit jen z localhost a najít, kde to vypnout
dá dost práce. Zajímavá vlastnost je, že default klient přehrává zvuk na
serveru. To by se také dalo nějak využít, ale je to jen další klacek. A
ta divná hlavička wav asi také.

Mimochodem - kódování češtiny jsem nechal až nakonec a není to taková
sranda, jak by se zdálo. Včerejší večer jsem strávil nad
https://github.com/Kizarm/TTSCP_Client/blob/main/iso.py
To se může hodit, pokud nevíte v jakém kódování právě píšete a
potřebujete to předat dál v přesně definované kódové sadě. Tenhle skript
vám to vyhodí v ASCII a divné znaky nahradí escape sekvencemi, které umí
C/C++ překladač.

Mrazík