Re: Kanón na vrata (Jak na stmívač...)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Březen 5 12:54:35 CET 2023

No nefunfovalo. Logic output to neutáh, dělalo to prej blbosti.
Doporučil jsem optočlen, odzkoušeno na 5 a 24 že funguje a na vratech
nefungovalo.
Měření: Když tam má bejt 0, je tam 0 a když tam má bejt 5, tak tam plave
0-3 V, který po přiložení prstu zmizej.
Závěr: Pokud tvrdí, že původně to 5 dávalo, tak ten výstup tím měničem
odpálil:-)

PH