Re: Pájení hliníku

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Neděle Březen 5 11:27:04 CET 2023

Jinak když už má člověk hořák, tvrdé pájení stříbrem se taky může hodit.
Zvlášť na menší věci.

Osvědčila se mi tato pájka:

https://eshop.coolservis.cz/cool-servis/chladici-technika/prislusenstvi-chlazeni/pajky/pajka-obalovana-l-ag20/

Zatím jsem s tím pájel měď, železo a pár věcí z nerezu (nevím jakého).
Nerez šel nejlíp, protože moc nevede teplo, ale dovedu si představit, že
jeho spojení s mědí, která naopak vede hodně, může být oříšek.

Blbě se odstraňují zbytky tavidla, celkem se mi osvědčil teplý roztok
kys. citronové a drbat kartáčkem.

JMN