Re: Jak na stmívač pro LED žárovku

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Březen 4 15:26:11 CET 2023

take hlasuji, ze to musi umet hlavne led_zarovka.
triak v regulatoru jen ukousne casti te sinusovky.
na stredni hodnote tohoto prubehu napeti vznikne na zaklade kvality a
provedeni elektroniky v led_zarovce "svetlo". takze co se zrovna potka
za regulator a led_zarovku je loterie. pokud je zarovka navrzena jako
stmivatelna, tak se z te stredni hodnoty napeti co vyleze z nejakeho
regulatoru udela svoje napeti/proud pro sviceni.
kvalitni stmivatelna led_zarovka, by asi umela chodit i ze
stejnosmerneho napeti na vstupu ?
ale v obojim bude moc "ciny" a tedy mozneho prekvapeni :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín