OT: znovu Aliexpress refund

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 3 21:23:59 CET 2023

Já postupuji tak:
1) udělám krátké video, které začíná tím, že z obálky vysejpám zboží
(inspirováno na youtube "unboxing" videama), pak produktem dvakrát
zatočím v prstech tak, aby na pozadí bylo vidět obálku s tracking number.
2) otevřu dispute na product not match a požádám o vrácení celé částky.
3) počkám

P.S. já ten dispute dávám rovnou, ještě dřív, než potvrdím přijetí zásilky.