AS 106S Andonstar pomoc s driverem

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Březen 2 14:21:32 CET 2023

Mam to pripojene jako PC kamera to by melo byt spravne I ve woknech to je videt a s Kamerou to jede. Ale v tom Microscope Measure mam prazdny dropbox ☹ ach jo
JInak samozrejme pridat odebrat jine porty vse uz probehlo. Akorat koukam, ze mam jiny PID
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Thursday, March 2, 2023 11:57 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: AS 106S Andonstar pomoc s driverem

co by se mohlo zkusit.
odpojit mikroskop.
ovladac odstranit/smazat.
vyp/zap pc.
mikroskop pripojit kratkym kvalitnim usb kabelem, do te nejlepsi usb zasuvky, co na pc mate. idealne co jsou na boardu a ne treba na kabelu na celnim panelu. u notasu nevim co je lepsi usb2/3.
nechat win zase ovladac priradit.
vypada to "paranoidne" , ale za zkousku to stoji :-) take musite pri pripojeni kabelu vybrat na mikroskopu jako co se bude tvarit ? storage/ubs_cam/video_cam ?
popis ovladace u me ve win10/pro:
Microsoft
03.11.2022
10.0.19041.2251