flex

Drahos OK2DTF ok2dtf na mujmail.cz
Čtvrtek Březen 2 13:06:15 CET 2023

Jak píše Jura 1MWW, tak doporučuju PCBway! JLCpcb není špatný, ale s
jejich kvalitou jsem nebyl až úplně 100% spokojen a před 2.5lety jsem je
vyměnil za PCBway. Webovka hezky udělaná a má to širokou škálu nastavení
toho, co chcete na ní mít, jaký materiál, barvu atd. atd. Sám u nich
dost objednávám a jestli možu doporučit, tak si nechte udělat asi
nejlépe 10ks vždy od každé. Ano, sice váha balíčku dvojnásobná, ale jde
o to, že těch 10ks stojí totiž stejně jako těch 5ks, proto to zmiňuji.
Jasně, objednáte si 5ks a pak budete chtít zase, takže cena bude celkově
jiná než když si necháte udělat těch 10ks přímo. Drahoš 2DTF