AS 106S Andonstar pomoc s driverem

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Březen 2 11:35:39 CET 2023

Ja ten SW mam a jako kamera se mi to taky pripoji. Jenze kdyz ten Microscope Measure chci pouzit nemam pro pripojeni dostupne zadne zarizeni ☹
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Thursday, March 2, 2023 10:19 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: AS 106S Andonstar pomoc s driverem

ja mam adsm302 od tady, ale maji tam i tu 106.
https://eleshop.eu/inspection/microscopes.html
ve spravci zarizeni se objevi jen obecne usb kamera v radicich zvuku, videa a her. sw "microscope meausure" muzu nekde vystavit, pokud bude potreba. instalacka se jmenuje "Microscope Measure V3.6.1.exe" .
funguje mi k nemu i starsi sw od levnejsiho usb mikroskopu, "microcapture pro" jen tam nefunguji tlacitka na kabelu. ale je zase bez "blbin", funguje okamzite po spusteni a fotku delam jako printscreen z lcd, coz vetsinou bohate staci.
dejte vedet jestli to mam nacpat na ulozto .
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín