Re: Typické použití funktorů?

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Čtvrtek Březen 2 08:08:51 CET 2023

DD,

já to využívám například takto: Pro výstupní hodnoty z čidel používám
vlastní třídu Value, která může obsahovat jak celočíselné hodnoty
(u/int16, u/int32), tak hodnoty v plovoucí čárce. Z důvodu implementace
pro malé MCU (a taky historických důvodů) nepoužívám std::variant, ale
mám napsaný vlastní "chytrý" union. No a abych mohl pohodlně pracovat s
hodnotami, tak sice mám vytvořené getter a setter funkce, ale současně
mám tak přetížený () operátor, takže například můžu zapsat:

Value sensor(VTYPE_INT32);

int b;

sensor = 56;

b = sensor; // zde vyuzivam funktor

b = sensor.as<int>(); // ... a zde bezny getter

ale jestli se to tak "má" používat, to nevím - prostě to takto dělám...

Pavel Brychta