senzory teploty a vlhkosti (s e-paper displejem)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Březen 2 00:08:23 CET 2023

On 26.2.2023 17:24, Martin Hanek wrote:
> S tou aplikací Mi Home tady asi 2 hodiny bojuju a nějak se mi to
> přestává líbit.

My sme si pred casom kupili vysavac Mi Robot Vacuum Mop 2. Viacmenej je
zavisly na aplikacii Mi Home, alebo ho neviem inac prinutit vysavat cely
priestor, ktory ma k dispozicii. Spustim tlacitkom, on sa povrti na
metri a skonci (ano, je to funkcia, docital som sa). Ked chcem, aby
vysaval cely dostupny priestor, musim ho spustit z aplikacie. Tu mam na
tablete oficialne stiahnutu z google na jednoucelovom ucte (mobil nemam
a ani neplanujem parovat s googlom s mojim mailom). Ale k veci. Ta
aplikacia ma dost casto updaty a s nimi sa natahuje aj firmware pre
vysavac. V spalni mame taky rohovy priechod medzi postelou a skrinkou,
ktory je asi o 10cm vacsi, ako priemer vysavaca. S roznymi verziami FW
tou strbinou vysavac prejde, alebo neprejde. Chovanie vramci daneho FW
je opakovatelne.

miro

PS: clovek az na vlastnej skusenosti zisti, ze taky vysavac je tamagoci,
o ktory sa treba starat. a urcite ho nenechat robit si, co chce. raz
prelezie prahom, inokedy nie. raz sa zamota do kablov, inokedy nie. raz
prejde niekam (vid ta strbina), inokedy nie. ak ma niekto volny
priestor, moze to fungovat. ale u nas mam viac prace spratat z podlahy
prekazky, ako si byt povysavat sam beznym vysavacom, a dokonalejsie.