LCD Hodiny

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Červen 30 17:33:50 CEST 2023

Chtěl jsem poznamenat něco o tom, že by to mohla být zajímavá úloha pro
LGT8F328P v pouzdře QFP48, ale zjistil jsem, že se firma LogicGreem tak
nějak stáhla z trhu.
Tak snad jen datasheet:
https://raw.githubusercontent.com/watterott/LGT8F328P-Testing/master/LGT8FX8P_databook_v1.0.5-English.pdf
a nějaký odkaz na prodejce:
https://www.aliexpress.com/item/32821636647.html

Dá se to prgat jako Arduino, má to hodně nožiček, bejvalo to levné a
tak. Myslím, že Lubor tady bojoval s parametry jako provoz na malé
napětí. Nějaký starý popis:
https://chiptron.cz/articles.php?article_id=278