[OT] Akvaristika

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Červen 30 15:27:44 CEST 2023

Ahoj,

kolega, co se v práci stará o akvárko, tak říká, že krevetky jsou
extrémně nízko v potravním řetězci a že s nimi nesmí být nic, co je o
víc než centimetr delší.

Já bych teda z vlastní zvědavosti zkusil použít něco odsud:
https://www.gme.cz/c/15560/peltierovy-moduly-tec
Prostě tomu udělat ledničku do auta :)