Na znalce Arduina

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Červen 30 13:41:15 CEST 2023

No ono avrgcc ma parametr optimaliazce, myslím to bývalo asi v 5ti úrovních.
A v některých to generovalo fakt velmi sympatický malý kód ale taky dost
často nefukční....
Nicméně to může být i nedodržování třeba volatile a tak podobně, prostě
předpokládá,
že se člověk drží všech pravidel.....

Zdeněk Aster