Na znalce Arduina

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pátek Červen 30 07:25:56 CEST 2023

>Mám Arduino Duemilanove. Jak udělám druhý UART?

Blbě. Použitý mikrokontroler ATmega328 má jen jeden HW uart. Takže jedině softwarově se všemi důsledky.
Raději bych použil jiný procesor.

Martin Locker

PS. Nedávno jsem se s tím sw uartem dost natrápil. Resp. doma mi to chodilo a ve škole nic. Ale doma používám
osvědčenou verzi Arduino IDE 1.6.5 a ve škole máme novu 2.x.x. Bohužel nový překladač vyrobí kód, kde je mezera mezi
vysílanými znaky několikanásobně delší než při kompilaci starým překladačem.