Re: OT: vodní filtr

Čtvrtek Červen 29 23:14:12 CEST 2023

To je pro mě zajímavá inspirace. Když jsem stavěl, natáhnul jsem trubku
z baráku (z tech. místnosti) na zahradu. Je to ta černá PE hadice, co se
na ní dávají šroubovací fitinky. Jenže působením tlaku vody (mám ve
vodovodu 5 barů) z trubky koleno sjíždělo. Tak tu trubku nepoužívám a do
sloupku na zahradě mám přivedenou vodu ze studny. Protože voda je silně
železitá (železo, mangan) a je to taková hodně zředěná poděbradka,
nepoužívám jí na zalívání a na to mám na zahradě dva sudy po 500 l, kam
jde voda z okapů. Ale sudy nestačí, tak uvažuju o podzemní nádrži 4000
litrů. Možná bych z ní vodu mohl zavést do pračky a nevím, jestli bych
mohl i do bojleru. Jenže nevím, jestli by mi pak ta voda stačila. Jestli
bych to pak nemusel doplňovat vodou ze studně a odželezovat jí. Sice to
jde a nemá to být tak složité, ale je to asi zbytečná komplikace, když
mám vodovod.

Anděl