Re: OT: vodní filtr

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Červen 29 12:52:11 CEST 2023

Kde nakoupite levneji, NE, jeste levneji, NE, nejlevneji. :-)
U cinana z OV.
https://hadex.cz/r176-meric-vodivosti-vody---tds-metr/

K osmotickym stanicim napr.
https://www.cistavoda.cz/6-stupnova-reverzni-osmoza-aquafilter/

se doplnuji pro pitny a kuchynsky rezim mineralizatory napr.
https://www.cistavoda.cz/aquafilter-aimro/

To by mne zajimalo, jak dlouho ten iontomenic vydrzi, kdyz pres neho tece
veskera voda domacnosti. Nebo je tam zabudovana regenerace?
Vetsinou se montuji prave za tu osmotickou membranu pro docisteni na vyssi
uroven demivody. U techto filtru jsem videl udavanou zivotnost ~1000l,
ale na vystupu za membranou,

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.